Redizajn sajta FAROS toursa je bio jako težak i višemesečni zadatak. Osim redizajna i propratnog developmenta teme, bilo je potrebno sačuvati što više podataka sa prethodnog sajta. Sajt je imao oko 1000 hotela, stotine lokacija sa propratnim elementima poput:

  • više od 10000 slika, koje je trebalo:
    • obraditi – napraviti odgovarajuće dimenzije istih
    • optimizovati – smanjiti veličinu slike, a ne izgubiti kvalitet
    • sistematizovati – kako bi ih CMS(WordPress) mogao naći
  • google mapa, koje su na prethodnom sajtu bile ubačene kroz iframe, a ne kroz Javascript, što u prevodu znači – PHP parsiranje podataka, izvlačenje koordinata -> smanjenje podataka u bazi
  • youtube video klipova – na prethodnom sajtu su bili implementirani kroz iframe, čiji se ceo kod čuvao u bazi – ponovno PHP parsiranje i ekstrakcija samo YT url-a
  • opisa hotela
  • programa i sl.

Svi elementi su bili unošeni na ne WP način, uz pomoć teme od 40ak $, koja je unešene podatke skladištila na sebi svojstven način, a ne kroz WP arhitekturu baze.

Napravljen je i rezervacioni formular, kako bi korisnici mogli da iskalkulišu(u dinar :)) koliko će ih koštati letovanje/zimovanje – odmor, cena se kalkuliše “on the fly” i prikazuje posetiocu.

Svi elementi su optimizovani i urađeno sve kako bi adminu omogućili laku administraciju.